۵ پاسخ

مدل بادومی اونت خیلی خوبه...

ارتودنسی بچم گرفت

من ک ارتودنسی گرفتم بهتربود

مدل بادومی اونت بچه صد در صد قبول میکنه . ولی ارتودنسی بیشتر بچه ها نمیگیرن

من ارتودنسی میدم

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان آراد🤎🧸🍼🐥 مامان آراد🤎🧸🍼🐥 ۳ ماهگی