۵ پاسخ

منم چون مثلا یه روز ندادم دیگه نگرفت
دوباره در تلاشم بدم ب خوردش☹️♥️💔

مدل پستونک عوض کن
من ارتودنسی میدادم چند روز خورد دیگ نگرفت بادومی دادم گرفت

من بدبخت هر کار کردم نگرفت پستونک

من گرفت کامل ۳ روزشه

اره دختر منم اینجورشده

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی