منم هررررکار کردم نگرفت ولش کن اگر خیلی نق نقو نیست نمیخاد بهش بدی
دخترم سرگرد که دادم خیلی بدش میومد
ولی ارتودنسی را گرفت
منم بهش قطره آد میزنم چون از طعمش خوشش میاد میخوره
دختر منم اوق میزد ی طرف ارتودنسی رو
منم همین طور 🤌🏼🫠کلا نمیگیره هرکار کردم
من هم اونت گرفتم نمیگره دقیقا همین کارایی کتو کردی رو هم من انجام دادم اصلا نگرفتم با زبونش میزنه زیرش و عوق میزنه حالا گفتم یه پستونک بگیرم ک شبیه سر شیشه شیرش باشه
از همین معمولیا داروخونه بگیر مدلاشو عوض کن دختر منم از این ی طرف ارتودنسی گرفتم نمیگرفت ساده گرفتم میخواست بگیره ولی اذیت بود دیگه دوطرف ارتودنسی گرفتم گرفت دوس داره
قطره آد شو بزن به پستونک بده بهش
یا هر وقت قطرع آد دادی سریع بعدش پستونک بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.