۳ پاسخ

بزن تو شیر بدش

پسر منم جدیدا نمیگیره
دوست داره دستشو بخوره
پستونکو زود میندازه بیرون

پستونکش اونته
خیلی خوب میگرفت ولی چندروزه نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان رادوین🩵 مامان رادوین🩵 ۱۷ ماهگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی