من تو اقدامم میخوام لیزر برم اشکال نداره

۵ پاسخ

منم میرم ولی وقتی که پریود میشم
اینجوری دیگه میدونم باردار نیستم ضرری نداره

من ماه قبل بارداری برای شارژ رفتم
اما تماما موها برگشت، به نظرم نرو بعد شیردهی برو و خلاص

نباید بری. بارداری صورت نمیگیره

فایده ای نداره خب ، باز انشالله باردار بشی که هورمون ها بهم می‌ریزه و شاید پر مو تر بشی ، و در دوران بارداری هم نمیتونی بری لیزر ، پس یا بذار بعد بارداری و زایمان ، یا هم اگر پولت اضافه اس برو لیزر

ن دیگه نرو

سوال های مرتبط

مامان مهبد💙 مامان مهبد💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌وسوم بارداری