مامانا اپیدورال که میزنی درد داره به کجا میزنن

۶ پاسخ

درد نداره من ب دستم زدن چون کمر عوارض داره

درد نداره ولی حس می‌کنی یه چیز وارد کمرت میشه
ولی دیگ اصلا دردی حس نمیکنی خیلی خوبه مرتب میتونی زور بزنی
ولی بعدش کمردردمبگیری☹️

من بعد اینک زدم همون چن روز اول گردنم تا کمرم درد میکرد ولی الان هیچی خوبه خوبم

درد نداره ب‌ کمر

به کمر میزنن ولی میگن عوارض داره
من نزدم

نه من اصلا نفهمیدم

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی