۲۵ هفته ۳ روز خوبه واسه آزمایش گلوکز

۵ پاسخ

من 26 هفته 3 روز بودم رفتم

اره منم ۲۵ و ۶ روز وقت دارم

اره خوبه برو

سلام مامانا گلی😍😘
کانال تازه تاسیس ما البته در روبیکا
با توجه سخت وصل نشدن اینستاگرام
گروه ما ترجیح را بر این داد که در اپ ایرانی ادامه بدیم
کودکان خود را با خیال راحت ب ما بسپارید

ما بفکر جیب شمایم چون خودمونم یک مادریم

تمامی اجناس زیر400 تومن

با معرفی ما به بقیه شامل ارسال رایگان شوید
برای عضویت درروبیکا به کاربری زیر پیام بدید
@Misbabadi

آره عزیزم منم ۲۵ هفته و ۴ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دوقلوهام مامان مامان دوقلوهام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌وهفتم بارداری