۲۴ هفته و ۶ روز خوبه برا آزمایش گلوکز؟؟؟؟

۷ پاسخ

۲۸ هفته بشه بهتره بزار اونموقع برو

من امروز دادم

قند از هفته ۲۸ به بعد بالا میره..من هفته ۲۴ قند نداشتم وقتی ازمایش دادم هفته ۲۹ که رفتم قندم بالا بود و الان انسولین میزنم

آره من تازه ۱۷هفته دادم بخاطر اینکه وزنم زیاد میرفت بالا دکتر گفت بزار مطمئن بشم که قند نداشته باشی

من نزدیک ۲۸ بودم دادم

خب بزار روند بشه 25هفته بده

اره منم ۲۴ هفته و ۳ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آراز 👼🪽💙 مامان آراز 👼🪽💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌وهفتم بارداری