۲۴ هفته و دو روز خوبه برا آزمایش قند ؟

۳ پاسخ

منم تو همون ۲۴ هفته رفتم

میگن از ۲۴هفته تا ۲۸هفته اوکیه
ولی من میخام ۲۷هفته برم

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان ِ هلنا👩🏻 مامان ِ هلنا👩🏻 ۴ ماهگی
مامان آیهان👶🏻 مامان آیهان👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری