آزمایش قند و ۲۴ هفته و ۱ ۲ روز بدم خوبه؟

۳ پاسخ

آره خوبه

از چند هفتگی باید بریم ؟
چون دکترم گفت ده روز دیگع برو

من امروز انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تنها مامان تنها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان بی اعصاب مامان بی اعصاب هفته سی‌ام بارداری
مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی