بچه ها آزمایش قند هست چطوره.؟قندم چطوره ؟

تصویر
۶ پاسخ

۸۱ خیلی خوبه، مال من ۱۰۲بود قند ناشتام دیگه انسولین میزنم همش🥲 حالا جدا از انسولین اینکه دیگه نمیتونم شیرینی و شکلات بخورم بیشتر اذیتم میکنه😭

خوبه عزیزم

خوبه گلم

خوبه عزیزم

خیلی خوبه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخمری🥹 مامان دخمری🥹 ۱۲ ماهگی
مامان 🌼رَستا🌼 مامان 🌼رَستا🌼 ۸ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
zahra zahra قصد بارداری
مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۰ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی