۶ پاسخ

از شیش ماهگی شروع کن

در صورت وزن تولد نرمال نوزاد از شش ماهگی میدن ولی وقتی نوزاد وزن کمی داشته باشه زود تر شروع میشه از اول چهار ماه مولتی ویتامین و آهن میدن

بعد از واکسن ۶ ماهگی آد رو قطع کن و مولتی و اهن بخر عزیزم🥰

از شش ماهگی

من از شش ماهگی میدم

از ۶ ماهگی فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان کوکی🍪و دونات🍩 مامان کوکی🍪و دونات🍩 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۷ ماهگی