۶ پاسخ

نمی‌دونم دیوونم کرده از بس گریه می‌کنه غر میزنع اصلا نمی‌سازه علائم سرماخوردگی نداره فقط یه دوبار دیروز سرم یکم داغ بود

سلام خانوما گروه دارم روبیکا کسی خواست پیام بده آیدیم لینکو بفرستم
اعدادو انگلیسی باید بزنین@Z967682

سریع سرماخورگی با استامینوفن معمولی بنداز.سریع خوب میشی.بدترین سرماخوردگی هارو از بین میبره

🪴با اجازه دوست عزیزم🪴
💕💎آتلیه آنلاین دیلان 💕💎
🍒با کمترین هزینه🍏
🌈🌧
عکاسی یلدایی، دندونی، بارداری، نوزادی و مجلسی.. خانوادگی.. ماهگرد.. تولد...
کیفیت بالا، قیمت مناسب🌼
🤩🧜‍♀جهت ثبت سفارش به این شماره در پیام رسان روبیکا یا واتساپ پیام بدید🎂💍

09931400960

لابد یجا بدنش درد داره

چرا چشه

سوال های مرتبط