۵ پاسخ

منم حالت پریودی دارم یکم با درد تو اون قسمتی که به رون وصل میشه
وازنم تیر مییکشه یکم ول میکنه
فک کنم تو هفته های ما طبیعیه

منم خیلی کمردرد و درد استخون لگن دارم ک کلافه شدم

استراحت کن یه شیاف پروژسترون ۴۰۰ هم بزار

یعنی مال سقط نیست

من شنیدم اگه کمر درد با دل درد باشه مثل پریودی یعنی عفونت داری ، حتما به دکترت اطلاع بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری