بچهااا من چرا درد پریودی دارم کمردرد واژن درد

۱ پاسخ

چون بچه در حاله رشد عضله ها و بافتا در حال جابجایه این درد طبیعی ولی به دکترت بگی برات شیاف‌ مینویسه من اوایلش اینجوری بودم یکهفته گذاشتم خوب شدم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری