۹ پاسخ

منم 2 هفتس هرازگاهی میگیرم😑

قبلا چه تاریخی پریود میشدی؟
فک کنم الانم به همون تاریخ که برسه به علائمایی هست نگران نباش طبیعیه

من هنوزم همینم

احتمالا عفونت داری

ما هم بعضی وقتا درد داریم طبیعیه😐

درد کوتاه استراحت کن اما منظم و طولانی و شدید باید پیگیری شه

وای منم اینطوریم😞

منم میشم

منم همینطور ولی در حد چند دقیقه زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵🩵🩵 مامان فندوق🩵🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری