طول سرویکس در ۳۶هفته ۳۶هس خوبه یا نه؟

۵ پاسخ

هنوز درگیر سرویکسی دیگه رد کردی مهم نیست

من اخرین سونوم که سونوی بیومتری بود و یعنی همون سونوی رشد و ۳۵ هفته دادم
دکترم گفت دیگه نیاز به سونوی جدید نیست
به امید خدا جمعه هم سزارین میکنم
ولی بازم نظر دکترت طبق شرایط خودت مهمه

باید کم کم با اجازه پزشکتون پیاده روی کنید بیاد پایین

خیلی هم بالاست ، تحرک نداری ؟ پیاده روی اینا کن بیاد پایین . هفته های آخر دیگه مهم نیس بالا باشه ، تقریبا ۲۵ اینا باشه خوبه نی نی باید بیاد پایین

دیگه تو هفته شما طول سرویکس مهم نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آریا و آرین 💕 مامان آریا و آرین 💕 ۷ ماهگی
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کایان🐥😍 مامان کایان🐥😍 ۱۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۸ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی