۲ پاسخ

من زنگ زدم دکتر گفت ۲۱ روز بعد زایمان طبیعی میتونی بزاری
اگه سزارین هستی ۴۰ روز بعد

من ۶ماه بعد گذاشتم ک بهم نساخت بعد ۴ماه دراوردم

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی