مامانا چند ماه بعد زایمان. آیودی گذاشتین؟

۵ پاسخ

من۳ماه

بعد 40 روز میشه گذاشت

نمی دونم‌چرا دکتر بهم گفت شیش ماه بعد بیا بزار من سزارین کردم

چیه این ایودی،؟

من ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان آیلین🩷 مامان آیلین🩷 ۱۳ ماهگی