مامانا چن ماهگی ریفلاکس بچتون خوب شد؟؟؟؟

۴ پاسخ

والا برای من هنوز خوب نشده دارو میدم همچنان اعتصاب شیر تو بیداری

بهتر شده ولی هنوز کامل خوب نشده

بستگی داره از من سه ماهگی کم شد چهارماهگی خوب

۳ماهکی

سوال های مرتبط

مامان آریان🧸🤎 مامان آریان🧸🤎 ۵ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۶ ماهگی