۶ پاسخ

اصلاح سبک زندگی، ینی رژیم و ورزش و اینا

خب منم تنبلی داشتم کیستم احتمالا بهت راه حل رفعش بگه من وزنمو آوردم پایین تغذیمو عوض کردم یکی از دوستامم برنامه پیاده روی ریخت برا خودش اونم حل شد اون تغذیش نسبت به من سالم تر بود

منم هم کیست دارم هم تنبلی دکتر دارو داره

وقتی پریود میشی گرمی جات بخور هرروز دمنوش رازیانه بخور تا وقتی پریودت تمام نشده نزدیکی نکن به هیچ وجه حمام هم نرو آجر بزار گرم سه روش بشین

لعنت به تنبلی

دکتر نرفتی مگه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 👼🏼🧸 مامان هدیه خدا 👼🏼🧸 ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ ماهگی
آنیتا و آرش آنیتا و آرش قصد بارداری