۱۷ پاسخ

من ۳۲و پنج روز ۲۳۰۰بود

چرا عزیزم خوبه که

عزیزمم فقط و فقط تخم مرغ ابپز و عدسی

وزنش خوبه عزیزممم.

زینب من ‌۳۱هفته و ۳روز ۱۶۷۶بود ۳۹هفته ۱ روز ۳کیلو دنیا،اومد و پسرم ۳۱و۳ روز ۱۶۴۶بود و ۳۵و۱روز ۲۳۰۰اگه میموند بیشتر و همون ۳۹و ۱ روز میومد ۳کیلو میشد

بستنی بخور روزی ۱دونه عزیزم فعلا وقت داری برای وزن بستنی و آبگوشت خوبه خدایی عالیه

شعله خیلی خوبه حبوبات داره
عدسی معرکه من سر بچم میخوردم ۴ کیلو شد
سر این یکی هم همش میخورم هر وقت سونو میرم ۱۰۰ گرم وزنش بیشتره

من امروز تو ٣٣ و ٢ روز رفتم ٢١٧٣ بود وزنش خوبه ؟

خیلی کم نیستش ک منم ۳۳ هفته ۳ روز ۲۲۶۰ بود گف سه روزم رشدش جلوعه. الان نرمالش ۲۱۰۰ تازه سونو خطا هم داره

کله پاچه و حلیم و مغزیجات مخصوصا بادوم به هرشکلی بخورید ایشالا بیشتر میشه
برای منم همین بود ولی جای نگرانی نیست اگه استخون ها و تناسب اعضای بدن بچه اوکیه. بعضی بچه ها کلا ریز ترن ژنتیکی🥺

اشکال نداره گلی فامیل ما ۳۷ هفته نی نی رو بدنیا اورد ۲۵۰۰ دستگاهم نرف

من دیروز زایمان،کردم ۳۴و۶ روز یا ۳۵و۱روز ۲۳۵۰

عزیزم هنوز ۵تا ۶هفته مونده کلی مواد غذایی هست که باعث افزایش وزن جنین میشه نگران نباش

خوبه ک

مگه کمه ؟؟؟من سر پسرم ۳۳ هفته و ۳ روز ۲۵۰۰ بود سر دخترم هنوز نرفتم ۱۰ اسفند که برم پیش دکترم گفت برام مینویسه

اشکال نداره رو تغذیت کار کن یا به دکترت بگو برات لیدی میل بنویسه

قبلش سونو رشد نداده بودی؟

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی
مامان ناردونه مامان ناردونه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم🧸🩷‌ مامان دخترم🧸🩷‌ روزهای ابتدایی تولد
مامان الارا و هامین مامان الارا و هامین هفته سی‌وهفتم بارداری