۷ پاسخ

الان با توجه به این که دوقلو هستن خیلی عالیه وزنشون خداروشکر ❤️
فک کنم بیشتر بشن اینجوری باشه

بیشترم میشن نگران نباش الانم وزنشون خیلی خوبه من که یه قلو حاملم جنینم توو ۲۸هفته ۱۱۰۰ بود

بیشتر هم‌میشن عزیزم خیلی عالیه وزنشون

اره خوبه عزیزم

از ۲کیلو هم بیشتر میشن خواهر
سعی کن رژیم غذایی مناسبی داشته باشی ک وزن خوبی بگیرن
هر نوزادی حداقل باید ۲۷۰۰رو داشته باشه تاموقع تولد

تا ۳۲ تقریبا ۲ کیلو شایدم بیشتر بشه

ن بیشتر میشن گلی

سوال های مرتبط

مامان آراد و جوجه مامان آراد و جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هایلین🩷👧🏼 مامان هایلین🩷👧🏼 ۷ ماهگی