شماهم معدتون چیزی رو هضم نمیکنه ؟🙁🙁🥲

۹ پاسخ

کم بخور وعده هاتو بیشتر کن

آی من خستع شدم کلا ۳قاشق غذا میخورم بعدش تا نیم ساعت پای سفره ولوام تا بره پایین از معدم

من فعلا مث جاروبرقیه😑

گل بگیرن معدمو

کلا تعطیل کرده رفته🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

واس منم اون جوره
من ک هفتم پایین چرا

آره خواهر هفته های آخر منم همینجوری بودم

بله
دیگه ازاین هفتها همینه
بچه همه اندامهای داخلی رو میچلونه

وایییی امان از معدههه😬🫠

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری