۷ پاسخ

🫠🫠🫠🫠🫠

تصویر

از اینایی که تور میخوره روش خیلی راحته واسه ماهایی که دوقلوداریم وخودمون خیس نمیشیم برای شستنشون.

من وان ازین تاشو ها گرفتم زیرشم تخلیه اب داره از اول تو همون حمومش میکنم

من وان گرفتم
ولی هنوز استفاده نکردم
گذاشتم برا وقتی ک میشینه

وان معمولی برا یکسالگی ب بعد بره توش بازی

من که کلا از تشت و وان استفاده نکردم تو حموم می شورم

ازینا که روشون توری دارن بگیر خیلی خوبن

سوال های مرتبط

مامان سید ه حلما مامان سید ه حلما ۱ سالگی
مامان احسان🐇🥕 مامان احسان🐇🥕 ۷ ماهگی
مامان آقا رادوین💙 مامان آقا رادوین💙 ۱۰ ماهگی