وزن پسرم ک ۱۱۹۰۰ بود چیزی نگفتن😑قدش هم ۸۸ گف عالیه همه چی
منم پسرموبردم بهداشت گفت قد۸۸وزن هم ۱۲گفت خوبه دیگه
۲سالگی هم واکسن داره یا فقط مراقبت؟؟
از حرف زدن بچه هم سوال کرد بهداشت؟
حتما قد و وزن تولدش بالا بوده که الان میگن کمه
پسرم ۸۶ ، وزن ۱۲
دخترا معمولا قدشون همینه
بنظرم قد وزنشون خوبه
هم قد هم وزنشون نرماله،دختر منم قد ایستاده ۸۸ و وزنش ۱۱ بود گفت نرماله،ولی دکترش گفت وزنش ۱۲ باشه نرماله ۱۱ کمه.
ایستاده ۸۸ ک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.