به وقت شستن شیشه های دخملی🧚🏼‍♀️👩🏼‍🍼🫧

تصویر
۱۸ پاسخ

چخبرع همه رو باهم مصرف‌ میکنه مگه🥴

منم همینه انقد که شیشه شیر میشورم ظرف نمیشورم

دخملی منم شش تا داره شبا راحتم نصف شب شیشه نمیشورم

راستین هم چهار پنج تا شیشه داره چون شبا تا صب هی بیدار میشه هر ۴ تاشو میذارم بالاسرش

من شش تا داره دوتا کوچیکاشم جمع کردم
الان شش تا داره واقعا سخته ی شیشه داشتن هی میخاد بشوری من میذارم جمع میشه آخر شب همشو میشورم

من دوتا داره بی بی لند م‌اصلا خیلی بده دکتر براوون داره از اول با اون میخوره دوسش داره شبا هم دوبار بیدار میشه میخوره دیگه میشورم با اب خالی داغ میشورم اخر شب با فرچه مخصوصش قشنگ‌میشوزم هفته ای دوبارم مایع استریل میزنم

چقد زیاد

چطوری و با چی میشوری عزیزم

۱۰ ..۲۰ ملیون پول شیشه دادی😂🤣

تو همش شیر میخوره

ماشالله چقد شیشه من دیشب یک دونه ساده خریدم ۲۵۰تومن

منم همینطور منم همینطور

شما ی این شیشه توپولیارو میدیدبازاین یکیارو میخورن؟

من بچم پنج تا شیشه داره فقط ییشو استفاده میکنم بقیش همه کناره

عزیزمممممم😍😍😍😍
یه سوال چرا چندتا داره من یدونه خریدم کلا

چه شیشه بازیه😅❤️

چخبره این همه😂

سلام خانمی هستم برا خرج مخارج زندگی
جز خوانی 🌺
ختم‌قران‌🌺
چله حدیث کسا 🌺
چله زیارت عاشورا 🌺
دعای معراج 🌺
دعای ناد علی 🌺
ب نیت امواتتون وحاجت رواییتون میخونم هدیه ای میگیرم.

سوال های مرتبط

مامان یاشار مامان یاشار ۱ سالگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان پناه🫀🥹 مامان پناه🫀🥹 ۷ ماهگی
مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی