۳۲ هفته و ۴ روز وزنش ۲۱۰۰ بود خوبه؟

۸ پاسخ

خوبه عزیزم

اره خیلی خوب خداراشکر من۱۸۵۰

والا من ۳۲هفته دو روز رفتم گفتن ۱۹۰۰وزنشه بعد اینقد چرت و پرت گفتن بهم درشته فلانه یه هفته بیشتر رشد کرده اینقد بهم استرس وارد کردن

آره عزیزم من ۳۳هفته و یه روز این بود وزن بچم

اره عزیزم

خیلی عالی هس عزیزم

اره قشنگم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسن مامان محمدحسن هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اميرسام مامان اميرسام ۱۳ ماهگی