۶ پاسخ

اینا نوار قلب با اکو قلب رواشتباه گرفتن.من ۳۰۰دادم به مطب دکترم برا نوار قلب بیمارستان۱۰۰میدم

دکتر من تو مطب ۶۰۰ میگیره ولی بیمارستان دولتی با بیمه رایگانه

من بیمارستان جوادالائمه 700گرفت

دکتر قلب برا اکو ونوار و ویزیتش ازم1600گرف ی هغته نمیش رفتم

واسه جنین؟
۲۸۰۰ بود یا ۳۸۰۰ دقیق یادم نیس

۱۱۰۰ از من میگیره😑

سوال های مرتبط

مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقچه مامان فندقچه هفته سی‌وهشتم بارداری