من امروز رفتم بیمارستان ۶۰۰گرفت
دولتی بریرایگانه
من دیشب دادم ازاد400
من بیمارستان رایگان میرم
من بیمارستان خصوص رفتم، رضوی مشهد ۱۶۰۰ گرفت
نوار قلب بیمارستان خصوصی مادر مشهد ۱/۹۰۰😑
هفته پیش رفتم ۲میلیون شد
من هفته پیش رفتم۱۲۸۰
من ۱۰ بار رفتم زایشگاه رایگان گرفت هر بارم چنتا ولی یکدفعه یک ادم سگی بود ازم ۱۷۵ گرفت
هیچی رایگانه!من چندین بار رفتم زایشگاه گفتم تکون نمیخوره میترسم رایگان ضربان قلب بچه رو گذاشتن
میدم۱۶۹
ما اینجا ۲۰۰میدادیم
اینجا ۱۹۵ میگیرن
ما اینجا ۱۶۰ میدیم دیگه طرف شمارو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.