سلام مامانا خوبین میگم شما نوار قلب جنین گرفتن هزینش چند شد؟

۸ پاسخ

تو زایشگاه بیمارستان۱۷۰تمن

من تو مطب گرفتم یک میلیون شد

۱۰ فروردین انجام دادم تو مطب دکتر گفت هزینش شده ۱۶۰۰ ولی اون روز از بیمارا ۱۳۵۰ میگرفت

ممنون از جواباتون🌹

۲۴ اسفندماه ۱۶۰۰

من اسفند که میرفتم 800 تومن بود، اما اینطرف سال شده بود 1600. بیمارستان خصوصی

اذر ماه انجام داده بودم ۲۵۰۰

برج دوازده من انجام دادم 350

سوال های مرتبط

مامان جوجو محسن مامان جوجو محسن ۵ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی