۳ پاسخ

حتما بخور، چون بدنت احتیاج داره

اگر کم خونی داری که اتفاقا حتما باید تو دوران پریودی بخوری

من شنیدم قطع باید بشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۳ ماهگی
مامان 🍒گیلاس🍒 مامان 🍒گیلاس🍒 ۲ سالگی