باید مرتب سرساعت بخوری .آنتی بیوتیک هم باطل میکنه....آره من قرض میخورم رابطه بدون جلوگیری دارم میریزه داخل
من 9 ساله ال دی مصرف میکنم جلوگیری هم نداریم راحتیم😂😑
من ک بعضی شبا نمیخورم استراحت میدم ب بدنم البته برا من اینجوری
ولی اگه شما تازه میخاهید شروع کنید باید هر شب بخورید
ولی. نمیخاد ساعت بگیری ک حتما سر ساعت10 باشه
اگه کلا قصد بارداری نداری ریسک نکن
بنظر من ریسک نکن هم قرص بخور هم جلوگیری طبیعی کن این قرصا ۱۰۰ درصد جلوگیری نمیکنن از بارداری ی درصدی خطا دارن
بله برای همین میخورن
ینی چی اب جلو بریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.