۶ پاسخ

باید مرتب سرساعت بخوری .آنتی بیوتیک هم باطل می‌کنه....آره من قرض میخورم رابطه بدون جلوگیری دارم می‌ریزه داخل

من 9 ساله ال دی مصرف میکنم جلوگیری هم نداریم راحتیم😂😑
من ک بعضی شبا نمیخورم استراحت میدم ب بدنم البته برا من اینجوری
ولی اگه شما تازه میخاهید شروع کنید باید هر شب بخورید
ولی. نمیخاد ساعت بگیری ک حتما سر ساعت10 باشه

اگه کلا قصد بارداری نداری ریسک نکن

بنظر من ریسک نکن هم قرص بخور هم جلوگیری طبیعی کن این قرصا ۱۰۰ درصد جلوگیری نمیکنن از بارداری ی درصدی خطا دارن

بله برای همین میخورن

ینی چی اب جلو بریزه

سوال های مرتبط