۳۰ پاسخ

عزیزم لایک کن منم ببینم لطفا

چه پست خوبی بود

ببین من جدیدا یه چیزی فهمیدم برنج با کد ۱۱۲۱ خیلی خوب در میاد
برنج متمایز هم برنج خوبیه دانه بلنده

برنج شام شب هم خیلی خوبه اما گلابی واقعا عالیه پشیمون نمیشی بگیری مطمئن باش

برنج گلابی 2700 وایییی عالی هستش عالی طعمش و بوش خیلی خوبه مثل برنج ایرانی هستش .هروقت درست میکنم بوش کل ساختمونو بر میداره .خوش عطر خوش طعم خوش پخت .یک کیلو ازش بگیر امتحانی درست کن بعد متوجه حرف من میشی بعدش میری چندتا کیسه میخری.

ولی باهِر کیسه ۲۸۰۰ خیلی خوب در اومد

رویال گرفتیم کیسه ۲تومن اشغال ترین بود

برنج غزال کیسه صورتی ۲۴۰۰

این قیمت هایی ک دیدم خیلی تا نیشابور فرق داره اینجا برنج خوب ۳۱۰۰😓

برنج های دانه بلند اکثرا ۱۱۲۱ هستن؛ و متاسفانه دلال هاس برنج کار و خراب کردن.من ۱ ساله هر برنجی خریدم قاطی داشته،بی شرف ها دانه بلند و کوتاه و قاطی میکنن

دل بهار و انار هرجا دیدی ببر خصوصا اولی
قیمت۲۸۰۰

برنج ایرانی طارم فریدون کنار پرهام ۳۱۲۰

من ب اسم نگا نمیکنم فقط کد نگاه میکنم کد ۱۱۲۱باشه برنج خوبیه از من هرکی می‌پرسه میگم کد ۱۱۲۱خوبه

غزال گرفتیم خیلی خوبه

من حمید گرفتم2800,
همین کد 1121,خیلی خوبه
بقول بچها منم تازه فهمیدم 1121 ها برنجای خوبی از کار درمیان

من انبه گرفتم عالیه

برنج عنبر بو چجوریه بچه ها؟

از لحاظ قد خودم یه چیزو تازه فهمیدم . چون این سری اشتباه کردم برنجی که برداشتم . ۱۱۲۱ دانه . دانه بلند خیلی خوب میشه . سوپر باسماتی دانه های متوسط . باسماتی دانه کوتاه

من با سبد کالا
آسمان گرفتم عالیه ۲۷۰۰
غزال خیلی خوبه
یزدان بود ۲۹۰۰ عالی
آلبالو خوبه

من همیشه طبیعت میگیرم حرف ندارن.یعنی حررررف نداره.قبلن ۲بود الان شده 2/800

برنج بهار خوشه خریدم کیلو۲۹۰
۱۱۲۱ دانه بلند

۱۱۲۱ ارغوان و غزال صورتی عالیه

برنج البالو گرفتم خیلی خوبه ۲۹۰۰

کیهان سبز بی نظیره2700

بریس دانه بلند گرفتیم ۲۶۰۰

کفایت ۲۷۵۰

یه اقای شمالی برای شوهرم برنج سرلاشه اورده خیلی خوبه ، کیسه ای ۲۵۰۰ واقعا ارزش داره ، من که خیلی راضی بودم .
اگه خواستید میتونم بهش بگم تا براتون بیاره .

اختر گرفتم کیسه 2400 برنجش عالیه

مبارک2700سبوس دانه ابی 2700هردوعالی بودن

برنج مدیر کد 1121
۲۷۰۰
برنجش عالیه

سوال های مرتبط