عزیزم من دکترم جواهری پور من بتا متازون زدم ۴تا بود ۳تاشو زدم هیچ عوارضی هم نداشت وای خداروشکر زدم چون ۳۷هفته کیسه ابم پاره شد حتما بزن یه حا دیدمسوال پرسیدی گفتم بگمبهت
عزیزم اکثر دردها طبیعیه الا انقباض زیاد بقیش اوکیه
هر دردي که فکر کنی طبیعیه🥲 من که دیگه نمیدونم کدوم خطرناکه کدوم نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.