۱۳ پاسخ

سلام گلم خوبی جواب ازمایش چی شد خوب بود؟

پیوی پیام دادم

به حق فاطمه ی زهرا صحیح و سالمه انشالله سونو که خوب بود سلفری هم خوبه ❤️🥺

به حق فاطمه ی زهرا صحیح و سالمه انشالله سونو که خوب بود سلفری هم خوبه ❤️🥺

به حق فاطمه ی زهرا صحیح و سالمه انشالله سونو که خوب بود سلفری هم خوبه ❤️🥺

استرس نداشته باش
بسپاربخداتوکلت به خودش باشه🤲🌷

انشالله حاجت روا بشی
ولی از من به تو نصبحت خواهر این دوران میگذره و بچه به سلامت به دنیا میاد ولی اگر با استرس گذشت بعدش همه چی امش بهم گره خورده میشه
بچه ات ناارومه خودت افسردگی میگیری روی اعصاب بچه خیلی اثر میذاره و.....
ولی همه چیو بسپر به خدا بهترین ها برات اتفاق میوفته همین⚘

دکترا الکی شلوغش میکنن ،نگران نباش چیزی نیس صحیح و سالمه تو دلیت

عزیزم بچه منم کلیه هاش ورم داره گف تا سونو بعدی رفع میشه یت با اولین اودرار انقد استرس نداشته باش گلم

ایشالا ک چیزی نیست گلم توکلت به خدا باشه استرس نیار به خودت

چیشده ابجی انشاالله سلامته

عزیزم استرس نداشته باش
و توکل کن به خدا

چیشده گلم

سوال های مرتبط