خانما دلیل داغی سر بچه چیه تبم نداره تو این ماه

۵ پاسخ

منم اینجوریه

طبیعیه دیگه متابولیسم بدنشه

میگن حرارت بدنش از سر میزنه بیرون

اره بچه منم همین جوره

بدنش کم ابع

سوال های مرتبط

مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی
مامان ارتمیس مامان ارتمیس ۳ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی