۴ پاسخ

نمیدونم پسر منم همینطوریه

سلام شما نفمیدن از چیه اخه دختر منم هین طوری هست و خیلی نگرانم بعضی وقتا خم تب دلره دیشب تب داشت بعدم زود قطع شد

نه چیزی نیس تب طبیعیه بدنشه،پسر منم همینه بعضی وقتا

اعصابشون خورد میشه🤣🤣

سوال های مرتبط