من کی باید برم سونو چندتا دیگه سونو دارم

۳ پاسخ

من ۳۶ هفته یکی دیگه هم دارم

سونو رشد هست ک اگر نیاز باشه دکترتون بهتون میگه

اگه وزن گیری جنین خوب و نرمال باشه فک کنم فقط یه دونه ۳۶ هفته دارین برا تعیین وزن و تاریخ زایمان
اما اگر وزن کم باشه چند بار به تشخیص پزشک چک میکنن تا وزن گیریش تحت نظر باشه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین وسلین مامان ماهلین وسلین ۸ ماهگی