سلام خانما من 33هفته اومدم سونو رشد دیگه کی باید برم

۳ پاسخ

دکترم ب من گفت ۳۶برم

باید دکترت بگه

۳۶ یا ۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مانیاوبردیاجون مامان مانیاوبردیاجون هفته سی‌وپنجم بارداری