۳ پاسخ

جنین از حدود هفته ۱۲–۱۳ بارداری شروع می‌کنه به ادرار کردن داخل کیسه آب. از سه‌ماهه دوم به بعد، بخش عمده‌ی آب دور جنین در واقع ادرار خود جنینه.
چرخه‌اش اینطوریه که جنین ادرار می‌کنه، همون مایع رو می‌بلعه و دوباره ادرار تولید می‌کنه. این روند کاملاً طبیعیه.

از همون هفته های پایین ادرار میکنه اگه نکنه غیرعادیه

از هفته ۳۵ که کلیه هاش کاملا رشد کردن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس خانوم🥹🩷 مامان پرنسس خانوم🥹🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی