۵ پاسخ

با درد پا شبا نمیتونم درست بخابم
با کمردرد هم دولا دولا راه میرم، زیرشکمم حالت منقبض داره
اینم علائم قشنگ من

منم تو ۱۲ذهفته هستم ولی علائم چی بگم به شدت سینه هام درد میکنه غذا میخورم نفخ میکنم
گاهی یبوستم گاهی نه باید روغن زیتون بخورم
سرما میزنه به پاهام پادرد عجیب میگیرم انگار که میخواد قطع شه
موقع خواب هم میخوام بچرخم تیر میکشه زیر دلم شکمم ی ذره بزرگ شده
موقع خنده و عطسه هم منقبض میشه

وای خداروشکر این سوالو پرسیدیا
من تازه رفتم تو ۱۲
از همون شروعش زیردلم تو روز چندبار تیر میکشه و حالت ضعف پیدا میکنه نگران بودم امروز
همشم استراحتم کلا

تیر کشیدن زیر شکم و تهوع که البته کمه وخواب الودگی و تبلی

من بیشتر طرف چپم تیر میکشه
توی رون پام انگاری سوزن سوزن میشه مثل میخواد یه چی ترک بخوره اینجوری

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خدایا شکــرت❤ مامان خدایا شکــرت❤ هفته سیزدهم بارداری