برای دندون درد تو بارداری چیکار میتونم بکنم؟

۶ پاسخ

چای‌ غلیظ یکم ک سرد شد با نمک قاطی کن بگیر پای دندونت ولی قورت نده من با اینکار آروم شد دردش. میخک هم گذاشتم ولی هیجی مثه نمک نبود

سیر رنده شده رو بزار تو دستمال
بزار تو گوشت
دردشو میکشه

من دندون درد خیلی بدی دارم
راه نجاتم همینه
از دکترمم پرسیدم گف بزار طوری نیس

هلیله سیاه از عطاری بگیر پودر کن ولی آبشو قورت ندی روی دندون بزار

اموکسی سیلین ۵۰۰ برا عفونتش هر ۸ ساعت، استامینفون ۵۰۰ ساده فقط هر ۶ ساعت
هفته پیش دندون درد داشتم با اینا خوب شد
فقط تا جایی ک میتونی قرصارو کم بخور هرچقدم بی ضرر باشه کم بخوری بهتره

فقط ببر روشو پانسمان کنه بعد بارداری میبری درست میکنه قرص موقت دردشو میندازه ضرر هم داره

دیفن رامین بمال لثه هات سری اروم میشه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی