سلام دندون درد چیکار میتونم بکنم بگین دااا؟

۸ پاسخ

اگ بازشده داخلش نمک بریز و اگ پوست انار خشک شده داری ی تیکه بجوشون با همون اب قرقره کن اب رو اتیشه

خب برو دکتر، منم دندون درد داشتم تحمل نکردم رفتم دکتر عصبکشی کرد هفته ۲۱بارداریم

روش یه تکه استامینوفن بزار

برا منم تو هفته های شما دردش ساکت نمیشد دکتر آموکسی سیلین داد چند روز خوردم دیگ تا الان گوش شیطون کر درد نگرفته

سرکه و میخک و نمک بزار باهم بجوشه سردکه شد بزار تو دهنت بمونه برا من عالی بود

آب و نمک و زردچوبه درست کن تو دهنت یکم نگه دار بهتر میشه

فعلا آب نمک قرقره کن میخک بذار استامینیفون ساده بخور آموکسی سلین هم می‌تونی بخوری ولی امروز حتما برو دکتر یک کاری برات بکنه

منم دندون درددارم اصلا نخوابیدم کل شبو😭

سوال های مرتبط