برا معده درد چیکار میتونم بکنم 😭 از ب5د از ظهر خوب نشده

۵ پاسخ

فاموتيدين ٤٠ خوبه. عرق نعنا هم خوبه

من ناشتا صب امپرازول میخورم

من فاموتیدین ۲۰ یا ۴۰ میخورم گاهی
الانم معده م درد میکنه ولی قابل تحمله و نمیخوام دارو بخورم

یکم پودر زنجبیل بریز تو آب ولرم بخور زیاد تندش نکنی که بدتر اذیت بشی. سنجد هم بخور خوبه

مال منم ایقدر شدید شده ،بالا میارم ،دیگه میترسم چیزی بخورم

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💓 مامان تو دلی💓 هفته سی‌وسوم بارداری