فاموتيدين ٤٠ خوبه. عرق نعنا هم خوبه
من ناشتا صب امپرازول میخورم
من فاموتیدین ۲۰ یا ۴۰ میخورم گاهی
الانم معده م درد میکنه ولی قابل تحمله و نمیخوام دارو بخورم
یکم پودر زنجبیل بریز تو آب ولرم بخور زیاد تندش نکنی که بدتر اذیت بشی. سنجد هم بخور خوبه
مال منم ایقدر شدید شده ،بالا میارم ،دیگه میترسم چیزی بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.