۴ پاسخ

من چن روزه اینجوریم کم و زیاد میشه ولی هست انگار فشار رو همه جامه

آنومالی ۳۸بود رو شکم نه سنو داخلی

اره طبیعیه دیگه اومدی ماه ۵ فشار بچست اینا تازه اولشه

من حالت خفگی دارم دلم صبحا درد میگیره احساس می‌کنم هندونه تو شکممه طبیعیه اینا همه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان ذوالفقار🩵 مامان ذوالفقار🩵 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۴ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان نیلوفر مامان نیلوفر روزهای ابتدایی تولد