خداروشکر الان حالش خوبه؟
اره واقعا همین که تا یکسالگی دیگه واکسن ندارن خیلی خوبه، شش ماه راحتیم 😊
هومانم عین این سرهمی داشت، دوماهگیش،من خیلی دوستش داشتم طرحشو
دقیقااا مثل دختر من ولی من شوهرم پیشم نیس مجبور شدم ببرم درمونکاه ساعت۱ونیم امپول زدن الان خوابید ..خیلیییی بده
دختر منم امروز صبح زد اصلا تب نکرد ممکنه یهو تب کنه؟🥲
چیکار کردی تبش اومد پایین؟؟
دقیقا منم دیشب شرایط تو رو داشتم واکسنای قبلی خوب بود ولی این شش ماهگی خیلی سخت گذشت تبش بالا بود از این ورم تنها بودم ساعت چهار صبح بچم خوابید خوابش میومد ولی دردنمیذاشت همش گریه میکرد
۴ساعت یبار استامینوفن دادیو باز تب کرد؟
عزیزم اصلا با آب سرد پاشویه نکنین با آب ولرم رو به گرم سرش رو اصلا دستمال نزارین از گردن به پایین دستمال بزارین
بعد از پاشویه و اینا یک پارچه دورش بپیچین سرما نخوره اگه لازم بود و خیلی تبش بالا رفت از شیاف استفاده کنین
ان شاالله بخیر بگذره برا هممون😢
خدا حفظ اش کنه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.