۵ پاسخ

بخور نوش جونت همه چی بخور فقط سیروپیاز خام و غذای تند نخور همین کلم هم نخور

من که نمی‌گم همیشه ولی گاهی .فدا نوشابه میخورم

بخدا نمیزارن حتی یدونه پرتقال بخوری

من که گشنه م بود همین الان سه تا شیرینی رو با نصف دلستر خوردم😂😂

ن بخور خواهر

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی