چرا هی سکسکه میکنه؟ی نبض ضعیف میزنه خطر ندارهً

۵ پاسخ

وووی مینا خیلی باحاله و در عین حال رو مخ🥲😂

نه عزیزم خطر نداره عادیه

سکسکه یک فرآیند طبیعی برای نوزاده
ولی یک باور غیر علمی هست که میگن جنین هایی که زیاد سکسکه میکنن بعد دنیا اومدن رفلاکس دارن
برای دختر من که همین طور شد

نه چرا ضرر داشته باشه
بچه داره تمرین تنفس می‌کنه برای بعدا که قراره دنیا بیاد

وقتی نبض بزنه یعنی سکسکه میکنه؟
شکم من کل روز نبض میزنه😐

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری