بعد واکسن نینیای شمام خیلی لجباز شدن ؟ د

۷ پاسخ

واااایییی ارررره دنیا، دختر منم خیلییییی لحباز شده، جسغ میزنه، خودشو میزنه
پناه تو بهتر شد اخلاقش؟ دختر من ک همچنان یه ادم دیگه اس

ده روز اینجوری بودو غذاهم نمیخورد ب معنای واقعی روانی شدم، ولی چند روزه بهتر شده

از قبل واکسن لجباز بود

اره لز وقتی واکسن زدم نق نق

شدیداااااا
به هیچ صراتی مستقیم نمیشه
جرمون.داده

واکسن زده
دندون نیشش هم داره در میاد
همه چی قاطی شده
خدا بخیر بگذرونه

بله
دندونم درمیاره
هم بدخواب هم بدغذا هم بد اخلاق شده
یه چی بخواد ندم انقد میزنه تم سر خودش
جدیدا یاد گرفته درو باز می‌کنه میره راه پله از پله ها می‌ره پایین خونه مادرشوهرم
منم درو قفل میکنم
بعد یاد گرفته از مبل می‌ره بالا میره رو توستر میشینه اصلا یه کارایی می‌کنه ها

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری